• Siri Komik Anna Aisya: Diari Anna Aisya

    • (Average rating 3.50 / 2 ratings / 2 reviews)

    RM 9.90

    Product Unavailable. For enquiry, please email to contact@mph.com.my

    • Category : remaja-and-kanak-kanak-lain-lain
    • ISBN Code: 9789674032616
    • Format : Paperback
    • By (Author): Q_Lyana; Saadah
    • Publisher: Blue-T Publication
    • Published Date: 15 May 2013

     

    * This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Siapa Anna Aisya?

Well tajuk pun macam exclusive je. Macam orang famous pulak kan? Haha. Aku ni bukanlah siapa-siapa pun. Nak kata anak Dato', Tan Sri atau anak kerabat Diraja jauh sekalilah. Tapi yang pasti aku orang KL je... Hihi (Nak up jugak nampak.)

Semua orang ada cerita, begitu juga aku. Cerita aku cerita suka dan adakalanya duka. Biasalah, mana ada semuanya manis kan? Nak juga rasa pahit, masin, tawar dan pedas, barulah kenikmatan hidup ini terasa bermakna.

So, perjalanan hidup yang berliku ini, aku abadikan dalam sebuah diari untuk kita terokai ke dasar hati. Kekeluargaan, persaudaraan, percintaan, permusuhan, semuanya bersatu dalam sebuah erti. Orang kata tak kenal maka tak cinta. Apabila sudah cinta, banyak perkara yang boleh kita suka.

SABDA RASULULLAH SAW:

“Barangsiapa mencintai kerana Allah, membenci kerana Allah, memberi kerana Allah dan menahan (tidak memberi) kerana Allah. Sungguh ia telah menyempurnakan keimanan.” (Hadis Riwayat Al-Hakim)

 

 


Goodreads Reviews

(Average rating 3.50 / 2 ratings / 2 reviews)

Bestsellers in remaja-and-kanak-kanak-lain-lain

MPH - Siri Komik Anna Aisya: Diari Anna Aisya ISBN - 9789674032616