• Wanita Songsang: Kumpulan Pengarang Anti Feminis

    • (Average rating 2.18 / 22 ratings / 14 reviews)

    RM 20.00

    Product Unavailable. For enquiry, please email to contact@mph.com.my

    • Category : BACAAN UMUM-LAIN LAIN
    • ISBN Code: 9789671396506
    • Format : Paperback
    • By (Author): Nurul Hajjar Atan; Sharifah Abdul Samad; Sabrina Zaifulizan
    • Publisher: Kopi Press
    • Published Date: 30 Apr 2016

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Dalam dunia ini memang wujud ‘wanita songsang’. Dia bukan songsang sebab kepala kat bawah, kaki kat atas. Tapi, dia tafsir al-Quran ikut suka dia. Boleh pulak dia kata tak pakai tudung tu tak kena rogol? Hmm jap..
 
Kenapa ek diorang sebok tak nak hudud, nak risau apa pasal hudud? Dah nampak dah kesongsangan tu. Jap, ada lagi...
 
Wanita songsang nak jadi pemimpin? Nak jadi Perdana Menteri? OK fine! Silakan, tapi jangan lupa uruskan rumahtangga elok-elok dulu. Wanita songsang ini mengubah jati diri dengan melawan fitrah. Meletakkan nafsu melebihi sunatullah, mengagungkan akal melebihi iman.
 
Apa lagi yang songsangnya diorang ni?
 
Kalau nak tahu jawapannya, buku ini akan merungkai persoalan dan membetulkan semua ke”songsangan” yang berlaku terhadap wanita pada hari ini. Jom, layan celoteh anti feminis dalam buku ni!
 
Cuma kalau korang rasa tak tahan dengan provokasi buku ini, tak payah baca buku ni. Aku takut korang bakar buku ni kat sini. Kebenaran memang menyakitkan. Jangan tutup minda separa sedar nanti korang lena tak sedar-sedar.
 



Goodreads Reviews

(Average rating 2.18 / 22 ratings / 14 reviews)

Bestsellers in BACAAN UMUM-LAIN LAIN

MPH - Wanita Songsang: Kumpulan Pengarang Anti Feminis ISBN - 9789671396506