• Hero Jelita

    • (Average rating 3.82 / 22 ratings / 10 reviews)

    RM 26.00

    Available for shipping in 2-5 working days

    • Category : FICTION - MALAY
    • ISBN Code: 9789674062736
    • Format : Paperback
    • By (Author): Aein Dhiyauddin
    • Publisher: KARNADYA
    • Published Date: 01 Dec 2018

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

“Awak nak bukti Cik Aaira, kita nikah dulu eh baru saya boleh buktikan.” Aaira mahu korek telinganya. Dia pasti Aryan sebut perkataan nikah tadi. Tapi bila masanya dia setuju hendak menikah dengan Aryan. Takkan hendak menikah semata-mata nak buktikan lelaki itu bukan gay.

“Awak ni waras ke? Takkan semata-mata nak buktikan bukan gay, awak sanggup nikah dengan saya.” Aaira beranikan diri. Meletus tawa dari bibirnya. Lelaki itu gila agaknya. Memang pastilah dia tidak akan menikah dengan Aryan. Dia tidak mahu masa depannya rosak kerana lelaki cantik ini.

“Saya buktikan secara halal. Kalau awak nak tau secara haram, saya boleh bawak awak pergi hotel sekarang. Rasanya dalam tandas ni pun boleh juga… tak ada sesiapa kat sini kan. Semua orang tengah makan.” Aryan mahu mencapai lengan Aaira. Namun gadis itu pantas menjauh.

“Awak gila kan. Lepas dah buktikan apa yang saya dapat. Lepas tu pasti awak akan ceraikan saya kan.” Aaira rasa mahu ketuk kepala sendiri. Soalan lain yang mahu ditanya tetapi lain pula yang muncul di mulutnya.

“Awak dapat suami yang cantik jelita dan kaya raya. Kalau pun saya ceraikan awak, saya akan pastikan awak dapat pampasan yang banyak. Awak akan jadi janda yang kaya raya.”

“Berlagak tak ingat dunia. Bayar pampasan konon. Saya tak sudi nak kahwin dengan perempuan dalam badan lelaki macam awak ni. Geli tau tak. Lagipun tak baik kahwin dengan niat jahat. Huh.. tak hingin tengok muka awak tu.” Aaira senyum mengejek.

“Saya akan pastikan awak makan hati ulam jantung setiap hari future wife. Biar berdarah mata tu terpaksa tengok kecantikan saya.” Aryan tersengih nakal.

“No! Saya tak nak kahwin dengan awak.”

“Maaf Cik Aaira... Saya akan pastikan kita kahwin.” Aryan berkata dengan penuh keyakinan. Aaira terkedu.

“Hujung bulan ni jugak!” Setelah habis berkata-kata Aryan heret kaki meninggalkan tempat itu.

 



Goodreads Reviews

(Average rating 3.82 / 22 ratings / 10 reviews)

Bestsellers in FICTION - MALAY

MPH - Hero Jelita