• Uwan Konah

    • (Average rating 4.14 / 14 ratings / 7 reviews)

    RM 23.00

    Available for shipping in 2-5 working days

    • Category : FICTION - MALAY
    • ISBN Code: 9789671467589
    • Format : Paperback
    • By (Author): Haida Hassan
    • Publisher: Dear Novels
    • Published Date: 25 May 2017

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Munah sering diganggu makhluk halus yang ingin berdamping dengannya. Semakin diamati, Munah yakin dia diganggu saka Uwan Konah yang memaksanya menerima belaan warisan itu.
 
“Jangan macam tu, tak ada apa pun. Cuma barang pusaka saja. Aku ni rasa macam dah tak panjang umur. Sekurang-kurangnya, tenang sikit hati aku dah berbagi ni. Kau terima ya…”
 
“Tak nak!”
 
Munah semakin teruk dicederakan. Lewat mimpi, makhluk halus itu menikam dan merobek perutnya. Selagi Munah tidak mahu terima, dia terus berdepan ancaman saka Uwan Konah.
 
“Aku bertanggungjawab menyelesaikannya dengan caraku. Setidaknya, aku dapat buktikan kemampuan melindungi cinta hatiku.”
 
Perkenalan dengan Hadi membuatkan Munah yakin lelaki itu adalah insan yang sering membantunya ketika diserang makhluk belaan Uwan Konah. Hadi nekad mahu membebaskan Munah daripada tuntutan syaitan laknatullah itu. Namun seksa yang ditanggung Munah tidak terhenti begitu sahaja.
 



Goodreads Reviews

(Average rating 4.14 / 14 ratings / 7 reviews)

Bestsellers in FICTION - MALAY

MPH - Uwan Konah ISBN - 9789671467589