• Carta Hati

    • (Average rating 4.30 / 10 ratings / 2 reviews)

    RM 20.00

    Product Unavailable. For enquiry, please email to contact@mph.com.my

    • Category : novel-lain-lain
    • ISBN Code: 9789671388891
    • Format : Paperback
    • By (Author): Zuhri Mohd
    • Publisher: Kaseh Aries Publication
    • Published Date: 10 Jan 2017

     

    * This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Pertemuan pertama dah gaduh...Garang betul si Syakila ni...
 
Hei, pantang betul aku kalau ada manusia yang tak reti nak parkir kereta. Kereta aje mewah, tapi otak letak kat mana pun tak tahu. Memang menganggu betullah! Marah Syakila.
 
Dia mejengah cermin kereta yang sedikit gelap tersebut. Kelihatan seperti ada seseorang duduk di tempat duduk pemandu. Wajahnya seperti tidak mempunyai perasaan.
 
Dia tak nampak ke kereta kat depan ni nak keluar?
 
Tok! Tok!
 
Cermin kereta milik lelaki itu diketuk olehnya. Sesaat kemudian, cermin tersebut diturunkan.
 
“Hah, apa yang kau nak?”
 
Amboi, cantiknya bahasa!
 
“Boleh tolong alihkan kereta tak? Menghalang laluan.”
 
“Suka hati akulah nak letak kat mana.”
 
“Aku bukan cakap pasal tu!” Tak semena-mena, Syakila turut membahasakan kau-aku dengan lelaki itu.
 
“Habis, apa masalahnya?”
 
“Kau masalahnya! Boleh tak jangan halang laluan? Kereta lain pun nak keluar!”
 
“Dahlah, aku malas nak layan.” Lelaki yang berkaca mata hitam itu menaikkan cermin keretanya semula.
 


Goodreads Reviews

(Average rating 4.30 / 10 ratings / 2 reviews)

Bestsellers in novel-lain-lain

MPH - Carta Hati ISBN - 9789671388891