• Asrama

    • (Average rating 3.91 / 1508 ratings / 213 reviews)

    RM 19.90

    Product Unavailable. For enquiry, please email to contact@mph.com.my

    • Category : FICTION - MALAY
    • ISBN Code: 9789670374291
    • Format : Paperback
    • By (Author): Muhammad Fatrim
    • Publisher: FIXI

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria itu.

“Tak, maksud aku…”

Belum sempat Maria menghabiskan ayatnya, Dahlia meningkah. “Kau tengok aje nanti. Lambat ke, cepat ke, akan ada orang yang membalas perbuatan dorang semua tu nanti!” Dahlia bersuara dengan geram.

“Orang kita boleh lawan, tapi kalau yang lain payah sikit.” Maria membidas sambil mengambil daun-daun kecil di hadapannya.

Percakapan Maria membuatkan bulu roma Dahlia mengejut berdiri. “Kau ni, kalau tak cakap benda-benda pelik boleh?” kata Dahlia.

“Bagus la kalau kau faham maksud aku.” Maria senyum memandang Dahlia.

 



Goodreads Reviews

(Average rating 3.91 / 1508 ratings / 213 reviews)

Bestsellers in FICTION - MALAY

MPH - Asrama ISBN - 9789670374291