• Lelaki Untuk Dicintai

    • (Average rating 3.86 / 7 ratings / 3 reviews)

    RM 26.00

    Available for shipping in 2-5 working days

    • Category : CINTA
    • ISBN Code: 9789838220330
    • Format : Paperback
    • By (Author): Aunie Ayunie
    • Publisher: FAJAR
    • Published Date: 30 Apr 2019

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

”Hoi, bapak ayam!” - HAWA
 
“Aku tak jual orang, bongok! Aku jual ayam.”
- BUJANG.
 
“Ah, sama aje! Ayam jugak, kan? Eii, dahlah nama pun klasik.”- HAWA.
 
Ku Bujang Bin Ku Buang, teruk sangat ke nama tu? Mana ada teruk pun. Nama itu satu dalam sejuta kut. Siti Hawa Khadijah, si gadis yang namanya cukup indah. Tapi, mulut celopar tahap nak mati. Bujang rasa macam nak sumbat saja mulut Hawa dengan bom. Urghhh! Minah senget.
 
Bab-bab jodoh ni, Bujang seram. Dah penat kut mak carikan jodoh untuknya, tapi tak ada seorang pun yang sudi. Sudah berpuluh kali juga dia kena paksa mandi bunga gara-gara jodoh lambat. Nak buat macam mana, kan? Reda sajalah.
 
Saat mendengar rancangan ibu dan abahnya, Hawa rasa macam nak putus nyawa. Jadi isteri Bujang? Si tauke ayam yang asyik memandu lori buruknya ke hulu dan ke hilir tu? Eii, yark!. Puas menepis, tapi rupa-rupanya dialah pemilik tulang rusuk Bujang.
 
Bila dah kahwin, Bujang jadi lelaki paling gentleman. Terserlah sisi Bujang yang sweet bak gula tebu. Diam-diam, hati Hawa terpaut. Auch!
 
Saat bunga cinta mula berkembang, ada pulak awan hitam datang berarak. Pulangnya Diana ke kampung halaman kerana satu rancangan. Keakraban Hawa dengan Ethan buat hati Bujang bertunas cemburu.
 
Seorang ke kanan, seorang ke kiri. Inikah akhir hubungan yang mereka inginkan? Bukankah hati sudah berkata, kau milikku... aku milikmu?
 
Kebahagian dan kesedihan tidak akan berada di tempat yang sama selamanya kerana kadang-kadang kita perlu membiarkan takdir berjalan dengan caranya sendiri.
 
“I love you so madly.” BUJANG.
 
“I love you so badly.” HAWA.
 



Goodreads Reviews

(Average rating 3.86 / 7 ratings / 3 reviews)

Bestsellers in CINTA

MPH - Lelaki Untuk Dicintai