• Cinta Terlebih Saiz

    • (Average rating 3.76 / 42 ratings / 9 reviews)

    RM 24.00

    Product Unavailable. For enquiry, please email to contact@mph.com.my

    • Category : CINTA
    • ISBN Code: 9789673652839
    • Format : Paperback
    • By (Author): Reeani Annur
    • Publisher: Fajar Pakeer
    • Published Date: 15 Oct 2016

     

    * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

Amell berharap jodohnya dengan perempuan cantik berbadan slim. Tapi, kenyataannya terbalik. Jodoh dia dengan perempuan yang berlawanan saiz. Aduh! Jatuhlah maruah sebagai lelaki handsome kalau macam ni. Lalu, macam-macam cara Amell buat untuk mengelak perkahwinannya dengan Orkid daripada berlaku.

“Aku tak peduli. Aku nak kau beritahu dekat bapak kau, suruh dia pergi jumpa mama dan abah aku, putuskan pertunangan kita. Aku tak nak jadi tunang kau.”

“Eleh, habis ingat saya nak sangat ke jadi tunang awak? Beri 10 ringgit pun saya tak ingin tau. Malang bertunang dengan lelaki macam awak ni.”

Bagi Orkid, dia pun tak nak kahwin dengan lelaki mulut jahat macam Amell. Justeru, apa yang Amell pinta, dia segera tunaikan. Pertunangan mereka akhirnya putus. Tapi, dia jadi tak faham pula apabila Amell tiba-tiba datang merapat semula dengannya selepas itu.

“Ada apa hal awak datang rumah saya?”
“Kenapa? Rumah kau ni termaktub dalam senarai kawasan larangan ke?”
“Ha'ah. Memang kawasan larangan untuk awak. Lain kali kalau saya tak jemput, jangan pandai-pandai datang.”
“Tak baik halang bakal suami nak jumpa bakal isteri. Kejam namanya tu.”

Dah pulak? Dulu benci gila-gila. Sekarang, apa kes pula nak tackle balik? Apa yang membuatkan Amell berubah fikiran nak berbaik-baik semula dengan bekas tunang terlebih saiz itu?

 



Goodreads Reviews

(Average rating 3.76 / 42 ratings / 9 reviews)

Bestsellers in CINTA

MPH - Cinta Terlebih Saiz ISBN - 9789673652839