• Signature Jalanan

    • (Average rating 4.85 / 632 ratings / 63 reviews)

    RM 33.00

    Available for shipping in 2-5 working days

    • Category : bacaan-umun--lain-lain
    • ISBN Code: 9789832423737
    • Format : Paperback
    • By (Author): Teme Abdullah
    • Publisher: Iman Publication
    • Published Date: 01 May 2019

     

    * This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST * Discount valid for Online Purchase(s) only. Not applicable for purchases at MPH outlets.
    Price may change from time to time as advised by the publishers

"Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi..."

"Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain."

"Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf-huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu..."

"Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku ‘struggle’ nak jadi sama macam orang lain."

 


Goodreads Reviews

(Average rating 4.85 / 632 ratings / 63 reviews)

Bestsellers in bacaan-umun--lain-lain

MPH - Signature Jalanan