Security Alert!
Terlaris
 
NovelBacaan UmumProfesionalRemaja & Kanak-Kanak
Senarai 1-20 dari 20 produk
1

Lafazkan Kalimah Cintamu (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Siti Rosmizah

Tengku Aqilah, seorang anak yang di sisih oleh bapa kandungnya sendiri. 23 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya sendiri. kepulangannya ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya. Tengku Ryan Ameer,...
 

Harga : RM 26.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
2

Semusim di Mahsyar
Penulis : Hadi Fayyadh

Karya tinta cerita yang diceduk dari relung prasasti hati, seorang anak gadis yang pernah di matikan Allah seketika, "Mati Suri". Dia dikebumikan selama 5 hari berturut-turut dengan satu jasad misteri....
 

Harga : RM 29.90
Harga Promosi : RM 25.42
You save : RM 4.49 (15%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
3

Legasi Tombiruo
Penulis : Ramlee Awang Murshid

EJIM atau nama barunya Amaruddin telah lama meninggalkan dunia TOMBIRUO setelah mendirikan rumah tangga bertahun-tahun lamanya. Kini dia hidup bahagia bersama isteri tersayang Siti Nurhaliz dan anak tunggalnya...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
4

Polaroid Cinta Zenia
Penulis : Dila Dyna

Kau yang aku panggil sahabat…

“Sorry la Zen, aku bukan sengaja tak nak ambil kau semalam. Tengah final MU kot semalam!” – FAHAD

 
Harga : RM 23.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
5

DIAgnosis Fobia
Penulis : Dr. Anwar Fazal; Dr.Aizzat; Dr.Azah; Dr.Fatin Liyana
Menggigil-gigil & menggeletar satu badan. Suhu sekitar tidak panas malah deras deruan angin menyejukkan. Lencun baju dengan peluh jantan. Tergagap-gagap patah kata yang cuba diucapkan. Berterabur tajwid bacaan...
 
Harga : RM 30.00
Harga Promosi : RM 25.50
You save : RM 4.50 (15%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
6

Kerna Syurga Bukan Percuma 2
Penulis : Najmi Feth
“Mustahillah dia hidup balik. Kau jangan main-main Raziq, mana ada manusia yang dah mati hidup balik!”
 
Khai berang. Dia...
 
Harga : RM 30.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
7

Lendu
Penulis : Blue
Buku ini merupakan diari seorang yang dipercayai mahasiswa di sebuah kampus tak lama dahulu. Kesahihan apa yang terdapat di dalamnya tidak dapat kami pastikan. 
Harga : RM 17.90
Harga Promosi : RM 15.22
You save : RM 2.69 (15%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
8

Kalau Bukan Kerana Cinta
Penulis : Daisy Zahra

Faris, seorang jutawan kosmetik dan pemilik Ratu Citra Beauty. Sudah mempunyai kekasih, Raisya, yang merupakan seorang model dan pelakon. Oh! Juga mempunyai seorang PA, bernama Irdina, yang sudah mempunyai tunang...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
9

Jangan Menangis Cinta
Penulis : Siti Rosmizah
Riyana seorang gadis dari keluarga sederhana. Seorang pelajar yang bijak dan sedang menuntut di universiti tempatan. Pertemuan tanpa diduga dengan Zafran Zahim telah menghuru-harakan hidupnya.
 
Harga : RM 33.90
Harga Promosi : RM 28.82
You save : RM 5.09 (15%)
Penghantaran Tempatan: (Kehabisan stok)
10

Hiatus
Penulis : Budak Tomato

Hidup ini perjalanan yang akhirnya bukan pada mati.

Buku ini baris-baris tulisan pada kamu, Tapi setiap baris-baris ini ibarat garis-garis luka torehan pada lengan dan peha aku.

Buku ini sekadar buku pada kamu. Tapi buku...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
11

Videotape
Penulis : Adib Zaini
Razak seorang remaja yang dibesarkan dalam keluarga yang toksik. Disebabkan itu, dia lebih banyak lari daripada masalah di rumah dengan mencari masalah di luar.
Harga : RM 21.90
Harga Promosi : RM 18.62
You save : RM 3.29 (15%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
12

Pilihan Hati Mr. Millionaire
Penulis : Fara Hana

TENGKU DENNIS… bagai bulan jatuh ke riba. Begitulah perumpamaan bagi kehadiran lelaki itu dalam hidup Lisa. Kedudukan dan kemewahan yang dimiliki lelaki itu telah mengubah kehidupan Lisa sepenuhnya bagaikan...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
13

Kerna Aku Perlu Kamu
Penulis : Adry Tihani

Hana Zahirah. Dilahirkan dalam keluarga yang cukup kaya membuatkan dia semakin terikat dengan undang-undang aneh keluarganya. Hatta mahu menyumbat makanan ke dalam mulut sendiri pun dia tiada pilihan. Semua...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
14

Isteri Atas Kertas
Penulis : Zza Qry

Abyana Ruzda ingatkan cintanya itu hingga ke akhir hayat. Rupanya hujan turun di tengah hari. Dia ditipu hidup-hidup oleh lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayat. Segala pengorbanannya...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
15

Sayangku Hana
Penulis : Kay Omena

Untuk meluahkan, dia tidak pernah yakin diri. Apabila berdepan dengan gadis itu, selalunya ayat puaka yang keluar dari mulutnya. Kebetulan yang tidak disangka, apabila mula kerja dan tinggal di bandar, jiran sebelah...
 

Harga : RM 27.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
16

Isteri untuk Diiktiraf
Penulis : Nurfaza Alisya

“Awak ni dah gila ke apa? Saya pun tak inginlah nak kahwin dengan awak ni. Sudahlah perangai macam harimau, muka macam burung belatuk. Memang malang betul!” – Safiyya

“Eh, sekali aku petik jari, berduyun perempuan yang datang...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
17

Utusan Cinta Buat Adam
Penulis : Myra Ameer

Sibuk mengejar cita-cita, di usia awal tiga puluhan, Aireen masih menyendiri lagi. Puan Azra asyik mendesak tetapi jawapan Aireen tersangatlah mudah. Jodohnya masih tersesat entah di mana dan dia hanya menginginkan...
 

Harga : RM 27.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
18

Tak Ada Cinta Sepertimu
Penulis : Anna Milia

Panas! Meletep Kebabom! Itu yang dirasakan oleh Hazran setiap kali bertemu Athea. Ketika pertemuan pertama, gadis yang disangka janda anak dua itu berebut pek Panadol dengannya. Berlakulah siri pertemuan seterusnya.

“Awak...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
19

Calon Suami Bukan Pilihan
Penulis : Reeani Annur

Gara-gara syarat Mak Bie yang menetapkan adik tak boleh langkah bendul kakak, Nadira hadapi satu masalah besar. Kena cari calon suami dan kahwin cepat-cepat supaya Usop boleh kahwin cepat-cepat juga. Usop cadangkan...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
20

Suamiku Dajjal
Penulis : Aiman Banna
Sebuah novel yang mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Safia, yang terlalu inginkan pasangannya seorang ustaz. Hal ini kerana dia terlalu banyak tengok drama-drama dan baca lambakan novel jiwang yang...
 
Harga : RM 30.00
Harga Promosi : RM 25.50
You save : RM 4.50 (15%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
Senarai 1-20 dari 20 produk
 
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option