Security Alert!
Terlaris
 
NovelBacaan UmumProfesionalRemaja & Kanak-Kanak
Senarai 1-20 dari 20 produk
1

Ketika Azazil Berputus Asa
Penulis : Hadi Fayyadh
KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA : Rungkai Misteri Dunia yang disembunyikan.
 
Kisahnya dibongkar di dalam kitab kuno lampau....
 
Harga : RM 29.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
2

Urusan Hati Cik Drama Queen (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Areila Sahimi

Betul kata orang. Nak lupakan cinta lama, kita kena temui cinta yang baru. Perkenalan dengan jiran baru yang awalnya kelat-kelat masam, akhirnya melahirkan rasa cinta yang baru.

Lantaklah kalau lelaki...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
3

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang,...
 
Harga : RM 28.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
4

Arluna
Penulis : Rin Ahmad


Permulaan perjalanan hidup Nia Arluna @ Nina sangat cliché.

1.Mula-mula terjumpa, terjatuh kat dalam kolam di puncak Sands Skypark.

Eh, kau tak tengok side mirror dulu ke sebelum brek?- NIA ARLUNA @ NINA
Emmm… errr... I'm...
 

Harga : RM 21.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
5

Kau Yang Satu
Penulis : Nia Azalea

Bot milik peribadi Datuk Mustaza telah kara dipukul ombak sewaktu dia keluar memancing di Laut Chine Selatan. Nasibnya baik, dia telah diselamatkan oleh seorang nelayan bernama Sulaiman. Datuk Mustaza terhutang budi dengan Sulaiman...
 

Harga : RM 14.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
6

Biar Aku Jadi Penunggu (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Arsha

Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah. Namun, persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang.

 
Harga : RM 37.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
7

Hantu Punya Bos! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
8

Bidadara Cinta
Penulis : Dyadila
Sedari kecil, Rasha hanya ada Azrul dan Eton sebagai kawan. Dan sejak kecil lagi dirinya sentiasa dilindungi oleh Azrul. Mereka berkawan dan bercinta. Sehinggalah suatu hari Azrul membuat keputusan...
 
Harga : RM 28.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
9

Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin
Penulis : Umi Syidah

Kalau duda tu tak nak, aku lagi tak hingin!

Sehari sebelum majlis perkahwinannya, Yuhanis dikejutkan dengan berita tunangnya, Sharul Nizam enggan menikahinya. Bimbang maruah keluarga tercemar, Yuhanis menebalkan...
 

Harga : RM 31.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
10

Derita Cinta
Penulis : Aisya Sofea
Cinta, perasaan itu tidak pernah diundang dan tidak pernah dijemput. Jika ia memberi kebahagiaan, pasti segalanya indah. Namun apa yang akan berlaku jika derita yang ditinggalkan?
Harga : RM 30.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
11

Curi hati Awak, Boleh?
Penulis : Mynfamieza
Azra Zinnirah memilih untuk menutup pintu hatinya selepas kecewa dengan cinta yang pertama. Nekad untuk membesarkan Akil iaitu anak kakaknya selepas semua ahli keluarganya terkorban dalam kemalangan jalan raya. Akil...
 
Harga : RM 26.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
12

Tolong Bagi Hati Awak
Penulis : Hannah Ezaty
Bagi Merah, lelaki semuanya sama. Suka mengambil kesempatan dan tidak bertimbang rasa. Disebabkan seorang lelaki, dia disumbat ke dalam lokap dan kerana seorang lelaki juga dia dikeluarkan dari sana.
 
Harga : RM 26.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
13

Bisik Pada Langit
Penulis : Siti Khadijah

‘Kasih ayah lebih tinggi daripada gunung dan sayang ibu lebih dalam daripada dasar lautan.'

YA, itulah yang terjadi kepada WAK ROSLI. Menjadi seorang ayah begitu sukar buatnya apabila memiliki seorang anak gadis...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
14

Tak Pernah Menyerah
Penulis : Rina Farizq
Rizq Hakim terkejut bila seseorang muncul di depan pintu dan mengaku, I'm your wife! Bila dia kahwin? Betul ke perempuan yang bergaya ala grunge itu isterinya? Kenapa tak ada seorang pun beritahunya mengenai hal ini?...
 
Harga : RM 21.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
15

Semangat Hutan
Penulis : Ramlee Awang Murshid

Bila Amiruddin terdengar berita mengenai sebuah jet peribadi terhempas di hutan Keningau, memorinya segera terbayangkan Wan Suraya kekasihnya. Benar... gadis itu adalah di antara mangsa yang terlibat. Dengan seorang rakan, Amiruddin bergegas ke...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
16

Kekasih Rumah Sebelah
Penulis : Lily Suriani

Sembilan tahun di UK, Fadhlan pulang membawa misi di hati. Mahu menyunting ‘adik' sebelah rumah. Tapi, mahu meyakinkan Hanis Farhana yang dia sudah lama jatuh cinta pada si gadis tersangatlah susah. Lebih-lebih lagi...
 

Harga : RM 26.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
17

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
18

Saat Bulan Jatuh ke Riba
Penulis : Naurah Iman

Jangan ditanya erti rindu jika tidak pernah tahu rasanya kehilangan. Jangan ditanya ertinya sayang jika tidak pernah merasa.

Setelah luahan hatinya dipersendakan oleh Ian, Hanna hilang membawa diri. Kini,...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
19

Pergi Mati
Penulis : Khairul Zaman Khobin

Najib, seorang guru yang punya hidup sosial yang songsang terlibat dalam sebuah permainan online ngeri yang bakal mempertaruhkan nyawanya. Survive atau mati di hadapan jutaan penonton? Dia harus memilih!

Nur dan...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
20

7 Hari Mencintaiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Siti Rosmizah

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama...
 

Harga : RM 32.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
Senarai 1-20 dari 20 produk
 
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option