Security Alert!
Terlaris
 
NovelBacaan UmumProfesionalRemaja & Kanak-Kanak
Senarai 1-20 dari 20 produk
1

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
2

Semusim di Barzakh
Penulis : Hadi Fayyadh
Tiada siapa yang pernah menjengah ke Alam Barzakh, melainkan mereka yang telah pergi TIDAK akan kembali. Keadaannya yang sebenar hanya disampaikan melalui apa yang diceritakan oleh Rasulullah SAW, jadi apakah benar...
 
Harga : RM 29.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
3

DIAgnosis Fobia
Penulis : Dr. Anwar Fazal; Dr.Aizzat; Dr.Azah; Dr.Fatin Liyana
Menggigil-gigil & menggeletar satu badan. Suhu sekitar tidak panas malah deras deruan angin menyejukkan. Lencun baju dengan peluh jantan. Tergagap-gagap patah kata yang cuba diucapkan. Berterabur tajwid bacaan...
 
Harga : RM 30.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
4

Ketika Azazil Berputus Asa
Penulis : Hadi Fayyadh
KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA : Rungkai Misteri Dunia yang disembunyikan.
 
Kisahnya dibongkar di dalam kitab kuno lampau....
 
Harga : RM 29.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
5

Jebat (Diadaptasi daripada Filem)
Penulis : E-Man Sufi
Cinta. Itu yang dirasakan Mastura kepada suaminya, Jebat. Lelaki yang dingin namun seksi dengan parut di dahi. Hidup bersama Jebat, semuanya indah. Mastura bahagia.
Harga : RM 25.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
6

Calon Menantu Daddy
Penulis : Una Unee
Kerana tekad untuk anak kesayangannya berubah, Tan Sri Megat Khalid telah mengambil tindakan mencari sendiri calon menantu untuk anaknya, Eleya. Satu banner besar digantung di hadapan bangunan...
 
Harga : RM 34.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
7

Kunci
Penulis : Ismi Fa Ismail
Sebatang besi yang kecil mampu membebas dan memenjara. Membuka dan menutup. Melindung dan memasung. Ia juga jadi tunggak kepada suatu penyelesaian. Dalam masa yang sama, pemutus harapan.
 
Harga : RM 25.90
Harga Promosi : RM 23.31
You save : RM 2.59 (10%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
8

Tak Pernah Menyerah
Penulis : Rina Farizq
Rizq Hakim terkejut bila seseorang muncul di depan pintu dan mengaku, I'm your wife! Bila dia kahwin? Betul ke perempuan yang bergaya ala grunge itu isterinya? Kenapa tak ada seorang pun beritahunya mengenai hal ini?...
 
Harga : RM 21.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
9

Biar Aku Jadi Penunggu (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Arsha

Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah. Namun, persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang.

 
Harga : RM 37.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
10

Kasyah: Lagenda Berakhir (Saga #3)
Penulis : Ahadiat Akashah

Kasyah & Katerina - Zahirah & Shan - Hisyam & Jackie

Mereka ada cerita tersendiri yang bersalingkait membawa duri ke mana harus lari dari kemelut yang semakin ngeri

Segalanya semakin perit untuk dilalui Kasyah setelah...
 
Harga : RM 19.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
11

Minah Cengey Hati Tisu
Penulis : Aifa Batrisya
Naurah Tihani a.k.a minah cengey berpegang dengan dua prinsip dalam hidupnya. Pertama, tidak ada kawan baik perempuan dan kedua, tidak akan berkahwin dengan kawan baik lelakinya. Persahabatan selama lapan tahun...
 
Harga : RM 24.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
12

Hantu Punya Bos! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
13

Kopiah Buat Zauji
Penulis : Syima Syawal
“ Bunga tahi ayam?!” - ELLA
 
“ Cuba kau jangan lihat dari namanya, tapi kau pandang pada keindahannya. Biarpun baunya busuk,...
 
Harga : RM 25.00
Harga Promosi : RM 22.50
You save : RM 2.50 (10%)
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
14

Cinta Kau di Mana
Penulis : Norsyima Md Yasan
Suraya, seorang gadis kampung cuba untuk majukan diri setelah mendapat restu ibunya, Mak Senah. Namun, keputusannya itu ditentang hebat oleh Zahid iaitu kekasih hatinya sehingga akhirnya perkataan...
 
Harga : RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
15

Urusan Hati Cik Drama Queen (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Areila Sahimi

Betul kata orang. Nak lupakan cinta lama, kita kena temui cinta yang baru. Perkenalan dengan jiran baru yang awalnya kelat-kelat masam, akhirnya melahirkan rasa cinta yang baru.

Lantaklah kalau lelaki...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
16

Tombiruo Terakhir
Penulis : Ramlee Awang Murshid

KETERAMPILAN dan imej baru Ejim menggugah hati Wan Suraya, sekali gus mencetus rasa cemburu Dr. Haslia. Ejim yang kini dikenali sebagai Amaruddin, saling tidak tumpah menyerupai kembarnya Amiruddin yang telah meninggal dunia....
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
17

Miliki Aku Sejujurnya
Penulis : Dhila Asyfa
Syifah terpaksa akur bila orang yang bakal dinikahi mengahwini perempuan lain. Nasib baik Huzair sudi menawarkan diri menjadi pengganti. Tapi, ikhlaskah lelaki itu?
Harga : RM 26.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
18

Cik Serba Tahu
Penulis : Syamnuriezmil

“Kalau nak, semua boleh buat.”
“Memanglah, selagi belum dapat. Cuba kalau dah dapat?”
“Abang bukan orang macam tu la. Kalau belum dapat, berusaha bagi dapat. Bila dah dapat, genggam sampai...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
19

Padamu Jua (Hatiku Berteduh)
Penulis : Aidah Bakri

Orang perempuan ni, ibaratnya lautan. Kalau kita tak pandai berenang, kita akan ditelannya. Sebab itu kita tak boleh silap dalam memilih pasangan hidup.

 
Harga : RM 24.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
20

7 Hari Mencintaiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Siti Rosmizah

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama...
 

Harga : RM 32.90
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 Hari Berkerja
Senarai 1-20 dari 20 produk
 
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option