Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Cerpen Terbaik 2016
Penulis : Ainunl Muaiyanah Sulaiman

Cerpen-cerpen terbitan 2016 oleh:

1. Anas Mohd

2. Zahid M. Naser

3. Noor ...
 

Harga : RM 19.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Projek Seram: Kerusi
Penulis : Fitri Hussin; Ebriza Aminnudin; Resmanshah
SEKALI MELANGKAH, KAU MILIKKU...
 
Jasmin ditemui mati ketika Zahurin dan Syahir bertengkar besar. Beberapa bulan kemudian, keluarga ...
 
Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang, orang mesti ...
 
Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Saat Terlalu Cinta
Penulis : Anita Abdullah

#Novel ini telah memenangi TEMPAT PERTAMA Pertandingan Top Novelis Mutiara Minda 2013/2014 anjuran MPH Bookstores Sdn. Bhd.

Nurul Qistina Ain, seorang gadis cantik yang berpelajaran tinggi, ...
 

Harga : RM 24.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Jangan Baca Novel Ni
Penulis : Ismi Fa Ismail

Kalau asyik baca novel cinta saja pun kadang-kadang bosan jugak kan?

Try novel ini.Tapi jangan baca seorang diri. Make sure ada teman. Sebab ada kemungkinan anda akan berasa aneh. Juga berhalusinasi benda yang bukan-bukan. ...
 

Harga : RM 20.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Papa Nak Menantu
Penulis : Hasrudi Jawawi

Amboi, kau cakap senanglah. Kau ingat nak cari suami tu macam pilih jering kat pasar? Mana yang kau nampak besar, kau kaut?

BILA Pak Saad naik hantu, terus dia nak menantu! Walau apa pun yang terjadi, dia mahu satu-satu anak tunggalnya ...
 

Harga : RM 22.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Nota: 3
Penulis : Shaz Johar
“Aku nak bagi story bagus kat kau ni. Memang ada orang yang cuba nak bunuh aku. Aku ada dapat surat. Macam notis. Macam nota. Macam ni ha.” – Amri Adnan.
 
 
Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Raudhah
Penulis : Ramlee Awang Murshid

JOKER dan White - gandingan dua penjenayah kejam yang saling tidak mengenali. Joker adalah contract killer dan White pula pemegang kontraknya. Kod rahsia mereka – ‘Mawar Putih.' Sasaran pembunuhan adalah golongan penjenayah kolar ...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Tika Cinta Berbisik
Penulis : Jijah A.R.

NURUL HAIZA: Hidupnya tidak seindah pelangi. Duri kehidupan terus mencucuk dan menyakitinya dari semua arah. Namun, Nurul memiliki hati yang seteguh karang. Demi adik tunggalnya yang tercinta dia tetap tabah meniti jalan kehidupan ...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Hikayat Cinta Si Pematah Hati (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : E-Man Sufi

WARFEEN WARDAH mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki pilihannya, Daniel Elhan. Sayangnya, sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda ...
 

Harga : RM 35.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Asrama
Penulis : Muhammad Fatrim
Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria ...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Seruan Hati
Penulis : Azilawati Mat Angsar

dengan mengenal pahit, barulah dapat merasai nikmatnya manis...

Muna lahir sebagai anak tunggal yang lama dinantikan. Namun hidupnya tidak mewah dan dirinya tak pernah dimanjakan. Sedari kecil dia sudah ...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Bintang Al-Nilam di Langit Mentakab
Penulis : Khairul Hakimin Muhammad
Leman menunjukkan sebari tiga bintang yang elok tersusun di langit malam. Langit pekat malam dihiasi dengan bintik-bintik cahaya bintang dan seketul bentuk bulat bulan ditambah dengan bias-bias cahaya di ...
 
Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

#SITIKHAIR: Sempurnakan Kita
Penulis : Cheritasis

Kisah ini pasal Siti dengan Khair Luth.
Siti budak stor saja. Khair Luth bos dia saja.
Budak stor suka bos. Bos suka PA. PA suka tunangnya.

Kelang-kabut sungguh. Bila Khair Luth tengah berkira-kira nak ...
 

Harga : RM 27.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option