Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Wanita Terindah
Penulis : Ezza Mysara

*Sebelum ini diterbitkan dengan tajuk "Wanita Terakhir".

“You rasa, marah yang selalu you bawa tu marah terkeji atau marah terpuji?” – Nuryn Nafeesa.

Yang suka marah itu ialah Fahim Aiman. Yang sangat beku itu juga Fahim ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Harga promosi : RM 19.80
Penjimatan : RM 2.20 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Lafazkan Kalimah Cintamu
Penulis : Siti Rosmizah
Tengku Aqilah, seorang anak yang di sisih oleh bapa kandungnya sendiri. 23 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya sendiri. kepulangannya ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya. Tengku Ryan Ameer, jejaka ...
 
Harga : RM 26.90
Harga promosi : RM 24.21
Penjimatan : RM 2.69 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Cerpen Terbaik 2016
Penulis : Ainunl Muaiyanah Sulaiman

Cerpen-cerpen terbitan 2016 oleh:

1. Anas Mohd

2. Zahid M. Naser

3. Noor ...
 

Harga : RM 19.00
Harga promosi : RM 17.10
Penjimatan : RM 1.90 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Saat Terlalu Cinta
Penulis : Anita Abdullah

#Novel ini telah memenangi TEMPAT PERTAMA Pertandingan Top Novelis Mutiara Minda 2013/2014 anjuran MPH Bookstores Sdn. Bhd.

Nurul Qistina Ain, seorang gadis cantik yang berpelajaran tinggi, ...
 

Harga : RM 24.90
Harga promosi : RM 22.41
Penjimatan : RM 2.49 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Titian Cinta (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Ridhya Iman

Dulu, dia pernah dihalau bagai kucing kurap oleh suami sendiri. Kini, setelah empat tahun membawa diri di bumi asing, ‘Aisy pulang dengan nekad mahu menuntut janji yang pernah dilafazkan oleh sang suami. Namun, tatkala bertemu, lain pula ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Asrama
Penulis : Muhammad Fatrim
Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria ...
 

Harga : RM 19.90
Harga promosi : RM 17.91
Penjimatan : RM 1.99 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Gantung
Penulis : Nadia Khan

Novel kedua oleh penulis novel bestseller KELABU.

"Musketeer Code - no all for one, just one for all."
Gibbs, Ray, KJ dan Troll – sekumpulan pelajar lelaki paling popular dan paling akrab di sebuah sekolah asrama elit. ...
 

Harga : RM 19.90
Harga promosi : RM 17.91
Penjimatan : RM 1.99 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Harga promosi : RM 23.31
Penjimatan : RM 2.59 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Mencintaimu Mr. Photographer (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Emma Mariam

Aku dah jatuh cinta dengan Mr. Photographer tu? Hanya satu klik pada lensa kamera hubungan Aira dan Jemy semakin rapat.
"Kau ingat kau tu cantik sangat ke sampai aku nak kena curi-curi tangkap gambar kau?” - ...
 

Harga : RM 23.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Harga promosi : RM 26.10
Penjimatan : RM 2.90 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Tika Cinta Berbisik
Penulis : Jijah A.R.

NURUL HAIZA: Hidupnya tidak seindah pelangi. Duri kehidupan terus mencucuk dan menyakitinya dari semua arah. Namun, Nurul memiliki hati yang seteguh karang. Demi adik tunggalnya yang tercinta dia tetap tabah meniti jalan kehidupan ...
 

Harga : RM 20.00
Harga promosi : RM 18.00
Penjimatan : RM 2.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Papa Nak Menantu
Penulis : Hasrudi Jawawi

Amboi, kau cakap senanglah. Kau ingat nak cari suami tu macam pilih jering kat pasar? Mana yang kau nampak besar, kau kaut?

BILA Pak Saad naik hantu, terus dia nak menantu! Walau apa pun yang terjadi, dia mahu satu-satu anak tunggalnya ...
 

Harga : RM 22.90
Harga promosi : RM 20.61
Penjimatan : RM 2.29 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Harga promosi : RM 20.70
Penjimatan : RM 2.30 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Harga promosi : RM 25.20
Penjimatan : RM 2.80 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Teroris: Aku Bukan Teroris
Penulis : Syauqie M.K.

Filipina (2010) USD18 juta saham dijual…..
Thailand (2010) USD55 juta hartanah dilupuskan…..
Indonesia (2010) USD35 juta aset dicairkan…..
– Financial Intelligence ...
 

Harga : RM 27.00
Harga promosi : RM 24.30
Penjimatan : RM 2.70 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Seruan Hati
Penulis : Azilawati Mat Angsar

dengan mengenal pahit, barulah dapat merasai nikmatnya manis...

Muna lahir sebagai anak tunggal yang lama dinantikan. Namun hidupnya tidak mewah dan dirinya tak pernah dimanjakan. Sedari kecil dia sudah ...
 

Harga : RM 25.00
Harga promosi : RM 22.50
Penjimatan : RM 2.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

2 Nyawa 1 Cinta
Penulis : Hanah Rishas

HUMAIRAH- hidupnya dipenuhi dengan pelbagai soalan yang nyata tidak menemukan sebarang jawapan. Lebih memelikkan, di mana permulaan hubungan dingin dia dengan Fadzlan? Khilaf apa yang telah dilakukannya sehingga lelaki itu memandang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Nota: 3
Penulis : Shaz Johar
“Aku nak bagi story bagus kat kau ni. Memang ada orang yang cuba nak bunuh aku. Aku ada dapat surat. Macam notis. Macam nota. Macam ni ha.” – Amri Adnan.
 
 
Harga : RM 19.90
Harga promosi : RM 17.91
Penjimatan : RM 1.99 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option