Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Harga promosi : RM 19.80
Penjimatan : RM 2.20 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Wanita Terindah
Penulis : Ezza Mysara

*Sebelum ini diterbitkan dengan tajuk "Wanita Terakhir".

“You rasa, marah yang selalu you bawa tu marah terkeji atau marah terpuji?” – Nuryn Nafeesa.

Yang suka marah itu ialah Fahim Aiman. Yang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Cerpen Terbaik 2016
Penulis : Ainunl Muaiyanah Sulaiman

Cerpen-cerpen terbitan 2016 oleh:

1. Anas Mohd

2. Zahid M. Naser

3. Noor ...
 

Harga : RM 19.00
Harga promosi : RM 17.10
Penjimatan : RM 1.90 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Titian Cinta
Penulis : Ridhya Iman

Dulu, dia pernah dihalau bagai kucing kurap oleh suami sendiri. Kini, setelah empat tahun membawa diri di bumi asing, ‘Aisy pulang dengan nekad mahu menuntut janji yang pernah dilafazkan oleh sang suami. Namun, tatkala bertemu, lain pula yang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Saat Terlalu Cinta
Penulis : Anita Abdullah

#Novel ini telah memenangi TEMPAT PERTAMA Pertandingan Top Novelis Mutiara Minda 2013/2014 anjuran MPH Bookstores Sdn. Bhd.

Nurul Qistina Ain, seorang gadis cantik yang berpelajaran tinggi, ...
 

Harga : RM 24.90
Harga promosi : RM 22.41
Penjimatan : RM 2.49 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Mencintaimu Mr. Photographer (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Emma Mariam

Aku dah jatuh cinta dengan Mr. Photographer tu? Hanya satu klik pada lensa kamera hubungan Aira dan Jemy semakin rapat.
"Kau ingat kau tu cantik sangat ke sampai aku nak kena curi-curi tangkap gambar kau?” - ...
 

Harga : RM 23.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Harga promosi : RM 26.10
Penjimatan : RM 2.90 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Harga promosi : RM 23.31
Penjimatan : RM 2.59 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Papa Nak Menantu
Penulis : Hasrudi Jawawi

Amboi, kau cakap senanglah. Kau ingat nak cari suami tu macam pilih jering kat pasar? Mana yang kau nampak besar, kau kaut?

BILA Pak Saad naik hantu, terus dia nak menantu! Walau apa pun yang terjadi, dia mahu satu-satu anak tunggalnya ...
 

Harga : RM 22.90
Harga promosi : RM 20.61
Penjimatan : RM 2.29 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Asrama
Penulis : Muhammad Fatrim
Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria ...
 

Harga : RM 19.90
Harga promosi : RM 17.91
Penjimatan : RM 1.99 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Jangan Baca Novel Ni
Penulis : Ismi Fa Ismail

Kalau asyik baca novel cinta saja pun kadang-kadang bosan jugak kan?

Try novel ini.Tapi jangan baca seorang diri. Make sure ada teman. Sebab ada kemungkinan anda akan berasa aneh. Juga berhalusinasi benda yang bukan-bukan. ...
 

Harga : RM 20.90
Harga promosi : RM 18.81
Penjimatan : RM 2.09 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Tika Cinta Berbisik
Penulis : Jijah A.R.

NURUL HAIZA: Hidupnya tidak seindah pelangi. Duri kehidupan terus mencucuk dan menyakitinya dari semua arah. Namun, Nurul memiliki hati yang seteguh karang. Demi adik tunggalnya yang tercinta dia tetap tabah meniti jalan kehidupan ...
 

Harga : RM 20.00
Harga promosi : RM 18.00
Penjimatan : RM 2.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang, orang mesti ...
 
Harga : RM 28.00
Harga promosi : RM 25.20
Penjimatan : RM 2.80 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Harga promosi : RM 20.70
Penjimatan : RM 2.30 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Harga promosi : RM 25.20
Penjimatan : RM 2.80 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Seruan Hati
Penulis : Azilawati Mat Angsar

dengan mengenal pahit, barulah dapat merasai nikmatnya manis...

Muna lahir sebagai anak tunggal yang lama dinantikan. Namun hidupnya tidak mewah dan dirinya tak pernah dimanjakan. Sedari kecil dia sudah ...
 

Harga : RM 25.00
Harga promosi : RM 22.50
Penjimatan : RM 2.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

#SITIKHAIR: Sempurnakan Kita
Penulis : Cheritasis

Kisah ini pasal Siti dengan Khair Luth.
Siti budak stor saja. Khair Luth bos dia saja.
Budak stor suka bos. Bos suka PA. PA suka tunangnya.

Kelang-kabut sungguh. Bila Khair Luth tengah berkira-kira nak ...
 

Harga : RM 27.00
Harga promosi : RM 24.30
Penjimatan : RM 2.70 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Bahagia yang Tertangguh
Penulis : Rissa Ahdiya
Ramai wanita yang selagi boleh, akan mengelak untuk bercinta atau terikat dengan lelaki yang tergolong dalam kategori 'anak emak'. Tetapi kalau kategori 'adik kakak' bagaimana pula?
Harga : RM 24.00
Harga promosi : RM 21.60
Penjimatan : RM 2.40 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Gantung
Penulis : Nadia Khan

Novel kedua oleh penulis novel bestseller KELABU.

"Musketeer Code - no all for one, just one for all."
Gibbs, Ray, KJ dan Troll – sekumpulan pelajar lelaki paling popular dan paling akrab di sebuah sekolah asrama elit. ...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option