Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Hantu Punya Bos!
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby  ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Seindah Takdir Cinta (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Kamsiah Abu

MIA KARMILA, seorang gadis yang biasa hidup dengan cara moden dan penuh kemewahan, langsung tidak menyangka pertemuannya dengan seorang pemandu teksi bernama Shahriman telah berjaya merubah keseluruhan cara hidupnya. ...
 

Harga : RM 27.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Si Kolot Suamiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Fazlyn Ridz

“Nama kau Kudin ya?”

“Apasal kau gelak?”

“Kudin nama kau? Memang sesuai sangat dengan kau. Nama kau sama buruk dengan baju kau!”

 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Biar Aku Jadi Penunggu (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Arsha

Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah. Namun, persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang.

 

Harga : RM 37.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Arluna
Penulis : Rin Ahmad


Permulaan perjalanan hidup Nia Arluna @ Nina sangat cliché.

1.Mula-mula terjumpa, terjatuh kat dalam kolam di puncak Sands Skypark.

Eh, kau tak tengok side mirror dulu ke sebelum brek?- NIA ARLUNA @ NINA
Emmm… errr... I'm ...
 

Harga : RM 21.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Curi-curi Cinta
Penulis : Siti Rosmizah

“Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap ...
 

Harga : RM 37.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

My Dear, Mr. Dimple
Penulis : Aifa Batrisya

UMAR FALIQ. Kehadirannya secara kebetulan di majlis pertunangan versi kejutan antara Zarin Sofea dan Naim menjadi titik permulaan jodoh Umar Faliq bersama Sofea. Zarin Sofea tertipu dengan tindakan Puan Zahlia a.k.a si Angry Bird yang merupakan ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Raudhah
Penulis : Ramlee Awang Murshid

JOKER dan White - gandingan dua penjenayah kejam yang saling tidak mengenali. Joker adalah contract killer dan White pula pemegang kontraknya. Kod rahsia mereka – ‘Mawar Putih.' Sasaran pembunuhan adalah golongan penjenayah kolar ...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Cinta Si Wedding Planner (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dhiyana

Perebutan tempat parkir kereta menjadi permulaan peristiwa kisah Zara si wedding planner  dengan Fariz, bekas tentera laut yang berhati batu.

Dalam hati Zara ketika itu, hanya ada Bazli, sepupunya ...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang, ...
 
Harga : RM 28.00
Harga promosi : RM 22.40
Penjimatan : RM 5.60 (20%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Cik Cinderella dan Encik Tengku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Airisz

Nama aku PUTERI NURAISHA. Aku ada mak tiri dan seorang kakak tiri. Biasalah, mana ada mak tiri yang baik. Nama kakak tiri aku Sha. Jahat gila. Orang gila pun tak jahat macam dia. Dia tak sukakan aku, Jadi, ada sebab ...
 

Harga : RM 21.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Nada Dering Cinta
Penulis : Deeme Danee

Sudah bosan hidup di kampung, Farhana nekad berhijrah ke bandar mengikut ajakan Waheda, teman rapatnya yang sentiasa nampak bergaya. Farhana mahu mengubah hidupnya. Dia mahu berjaya dan bergaya seperti Waheda – walau tidak jalan ...
 

Harga : RM 18.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Lamaran Kedua (Edisi Terbitan Semula)
Penulis : Ma Lee Chuswan
“Sumpah Nina, kalau pengantin perempuan bukan kau… Selama-lamanya tak akan ada pengantin dalam hidup Jeff.” - Jeff
 
Jefri ...
 
Harga : RM 21.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Suamiku Paling Sweet
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

“Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Pilo Toq
Penulis : Op Zaharin; Azzam Supardi; Bahruddin Bekri

Suatu hari, Puan Ainon memuat naik gambar suaminya, Prof. Abdullah, sedang menolak mesin rumput. "Selesai mesin rumput, suami saya belikan nasi lemak lauk telur untuk sarapan ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Tiada Tajuk
Penulis : Ismi Fa Ismail

Nak gembira?
Nak tersenyum?
Nak bahagia?
Nak ketenangan?
Nak harapan?
Nak kesempurnaan?
TAK PAYAH.

Kalau nak juga, jangan baca novel ni. Tutup dan buang jauh-jauh. Sebab novel ni ...
 

Harga : RM 23.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option