Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang, ...
 
Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Hantu Punya Bos! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby  ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Seindah Takdir Cinta (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Kamsiah Abu

MIA KARMILA, seorang gadis yang biasa hidup dengan cara moden dan penuh kemewahan, langsung tidak menyangka pertemuannya dengan seorang pemandu teksi bernama Shahriman telah berjaya merubah keseluruhan cara hidupnya. ...
 

Harga : RM 27.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Curi-curi Cinta
Penulis : Siti Rosmizah

“Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap ...
 

Harga : RM 37.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Meh, Sandar Pada Aku!
Penulis : Aifa Batrisya

Kata orang, tak kenal… maka tak cinta. Tapi kalau dah kenal, asyik nak menyakitkan hati sahaja… buat apa?  -Afnan Tasneem

 

Harga : RM 22.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Si Kolot Suamiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Fazlyn Ridz

“Nama kau Kudin ya?”

“Apasal kau gelak?”

“Kudin nama kau? Memang sesuai sangat dengan kau. Nama kau sama buruk dengan baju kau!”

 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Arluna
Penulis : Rin Ahmad


Permulaan perjalanan hidup Nia Arluna @ Nina sangat cliché.

1.Mula-mula terjumpa, terjatuh kat dalam kolam di puncak Sands Skypark.

Eh, kau tak tengok side mirror dulu ke sebelum brek?- NIA ARLUNA @ NINA
Emmm… errr... I'm ...
 

Harga : RM 21.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

7 Hari Mencintaiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Siti Rosmizah

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama ...
 

Harga : RM 32.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Biar Aku Jadi Penunggu (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Arsha

Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah. Namun, persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang.

 

Harga : RM 37.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Gantung
Penulis : Nadia Khan

Novel kedua oleh penulis novel bestseller KELABU.

"Musketeer Code - no all for one, just one for all."
Gibbs, Ray, KJ dan Troll – sekumpulan pelajar lelaki paling popular dan paling akrab di sebuah sekolah asrama elit. ...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Nada Dering Cinta
Penulis : Deeme Danee

Sudah bosan hidup di kampung, Farhana nekad berhijrah ke bandar mengikut ajakan Waheda, teman rapatnya yang sentiasa nampak bergaya. Farhana mahu mengubah hidupnya. Dia mahu berjaya dan bergaya seperti Waheda – walau tidak jalan ...
 

Harga : RM 18.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Suami Tanpa Cinta (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

“Cinta yang sempurna, bila kita dicintai dan mencintai. Cinta yang sejati, bila kita gembira melihat insan yang kita cintai bahagia walaupun bukan bersama kita. Cinta yang poyo...bila dia cintakan aku, dan aku tahu aku juga cintakan ...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Pilo Toq
Penulis : Op Zaharin; Azzam Supardi; Bahruddin Bekri

Suatu hari, Puan Ainon memuat naik gambar suaminya, Prof. Abdullah, sedang menolak mesin rumput. "Selesai mesin rumput, suami saya belikan nasi lemak lauk telur untuk sarapan ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Napoleon Bonaparte: Penguasa Eropah
Penulis : Abdul Latip Talib

Kisah Napoleon Bonaparte semenjak dia kecil. Pada ketika dia hidup di pulau yang menjadi pangkalan pemberontak, dan ayahnya juga adalah seorang pejuang pemberontak. Untuk ...
 

Harga : RM 26.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Kalau Aku Cinta
Penulis : Ridhya Iman

Cinta Arianna pada Lutfan yang tak kesampaian buat dia jadi penasaran. Dia jadi lupa yang jodohnya bukan dengan lelaki itu tetapi sudah tertulis nama Affan.

“This is wrong…really ...
 

Harga : RM 26.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option