Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Hantu Punya Bos! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby  ...
 

Harga : RM 24.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Arluna
Penulis : Rin Ahmad


Permulaan perjalanan hidup Nia Arluna @ Nina sangat cliché.

1.Mula-mula terjumpa, terjatuh kat dalam kolam di puncak Sands Skypark.

Eh, kau tak tengok side mirror dulu ke sebelum brek?- NIA ARLUNA @ NINA
Emmm… errr... I'm ...
 

Harga : RM 21.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Si Kolot Suamiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Fazlyn Ridz

“Nama kau Kudin ya?”

“Apasal kau gelak?”

“Kudin nama kau? Memang sesuai sangat dengan kau. Nama kau sama buruk dengan baju kau!”

 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Saat Terlalu Cinta
Penulis : Anita Abdullah

#Novel ini telah memenangi TEMPAT PERTAMA Pertandingan Top Novelis Mutiara Minda 2013/2014 anjuran MPH Bookstores Sdn. Bhd.

Nurul Qistina Ain, seorang gadis cantik yang berpelajaran tinggi, ...
 

Harga : RM 24.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Nada Dering Cinta
Penulis : Deeme Danee

Sudah bosan hidup di kampung, Farhana nekad berhijrah ke bandar mengikut ajakan Waheda, teman rapatnya yang sentiasa nampak bergaya. Farhana mahu mengubah hidupnya. Dia mahu berjaya dan bergaya seperti Waheda – walau tidak jalan ...
 

Harga : RM 18.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Raudhah
Penulis : Ramlee Awang Murshid

JOKER dan White - gandingan dua penjenayah kejam yang saling tidak mengenali. Joker adalah contract killer dan White pula pemegang kontraknya. Kod rahsia mereka – ‘Mawar Putih.' Sasaran pembunuhan adalah golongan penjenayah kolar ...
 

Harga : RM 25.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Curi-curi Cinta
Penulis : Siti Rosmizah

“Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap ...
 

Harga : RM 37.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Pilo Toq
Penulis : Op Zaharin; Azzam Supardi; Bahruddin Bekri

Suatu hari, Puan Ainon memuat naik gambar suaminya, Prof. Abdullah, sedang menolak mesin rumput. "Selesai mesin rumput, suami saya belikan nasi lemak lauk telur untuk sarapan ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Gantung
Penulis : Nadia Khan

Novel kedua oleh penulis novel bestseller KELABU.

"Musketeer Code - no all for one, just one for all."
Gibbs, Ray, KJ dan Troll – sekumpulan pelajar lelaki paling popular dan paling akrab di sebuah sekolah asrama elit. ...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Asrama
Penulis : Muhammad Fatrim
Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni.” Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

“Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la.” Dahlia kurang senang dengan amaran Maria ...
 

Harga : RM 19.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Tika Cinta Berbisik
Penulis : Jijah A.R.

NURUL HAIZA: Hidupnya tidak seindah pelangi. Duri kehidupan terus mencucuk dan menyakitinya dari semua arah. Namun, Nurul memiliki hati yang seteguh karang. Demi adik tunggalnya yang tercinta dia tetap tabah meniti jalan kehidupan ...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Proletar Dua Menara
Penulis : Fdaus Ahmad

Proletar Dua Menara merupakan buah tangan ketiga hasil karya Fdaus Ahmad selepas Dari Tanjung Malim ke KLCC dan Dari KLCC ke Tanjung Malim.

Dua buku sebelum ini, berjaya mengusik hati ribuan pembaca dengan hilai tawa dan pengajaran lucu ...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Tiada Tajuk
Penulis : Ismi Fa Ismail

Nak gembira?
Nak tersenyum?
Nak bahagia?
Nak ketenangan?
Nak harapan?
Nak kesempurnaan?
TAK PAYAH.

Kalau nak juga, jangan baca novel ni. Tutup dan buang jauh-jauh. Sebab novel ni ...
 

Harga : RM 23.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Desaturasi Merah Jambu
Penulis : Ladynoe Mohamed

Dari ambang pintu aku nampak Pakcik Dit baru balik dari entah mana. Yang aku ingat dia bawa Saga biru metallic. Perlahan setelah kereta diberhentikan. Makcik Lily keluar dari tempat duduk penumpang. Mengendong bayi masuk ke ...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option