Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Novel
Novel
Novel
CintaMotivasi
Misteri/ ThrillerSastera
PengembaraanPolitik
Sains Fiksyen/ FantasiPemenang Anugerah
Cerpen/ DramaKisah Benar
SejarahAntologi Puisi
IslamikNovel – lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Awak Sangat Nakal! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

Pertemuan antara Johan Rizqin dan Erine Johanna bermula apabila gadis itu ditinggalkan mama dan papanya selama sebulan di bawah jagaan orang gajinya, Mak Munah. Oleh sebab dia kebosanan duduk di kampung, Erine menjadikan Johan ...
 

Harga : RM 22.00
Harga promosi : RM 19.80
Penjimatan : RM 2.20 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
Penulis : Ailah Diela

I want a girl with a short skirt,
And long... long jacket...

Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Hantu Punya Bos! (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Dekna Lee


Bekerja  sebumbung  dengan  Arrayyan  Zainuddin,  memang  tidak  pernah  terlintas  di  fikiran  Abby.  Tambahan  pula  setelah  mendengar  kutukan  Diela  terhadap  lelaki  itu.  Setiap  hari,  ada  sahaja  aduan  yang  Abby  ...
 

Harga : RM 24.00
Harga promosi : RM 21.60
Penjimatan : RM 2.40 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Papa Nak Menantu
Penulis : Hasrudi Jawawi

Amboi, kau cakap senanglah. Kau ingat nak cari suami tu macam pilih jering kat pasar? Mana yang kau nampak besar, kau kaut?

BILA Pak Saad naik hantu, terus dia nak menantu! Walau apa pun yang terjadi, dia mahu satu-satu anak tunggalnya ...
 

Harga : RM 22.90
Harga promosi : RM 20.61
Penjimatan : RM 2.29 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Suamiku Paling Sweet (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Anjell

Kerana dia sweet, hati yang beku pun boleh cair.

Mama...Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tahu tak?”- QISYA ...
 

Harga : RM 29.00
Harga promosi : RM 26.10
Penjimatan : RM 2.90 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Hero Seorang Cinderella
Penulis : Anjell
Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
 
Sekali pandang, orang mesti ...
 
Harga : RM 28.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Hikayat Cinta Si Pematah Hati (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : E-Man Sufi

WARFEEN WARDAH mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki pilihannya, Daniel Elhan. Sayangnya, sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda ...
 

Harga : RM 35.00
Harga promosi : RM 31.50
Penjimatan : RM 3.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Saat Terlalu Cinta
Penulis : Anita Abdullah

#Novel ini telah memenangi TEMPAT PERTAMA Pertandingan Top Novelis Mutiara Minda 2013/2014 anjuran MPH Bookstores Sdn. Bhd.

Nurul Qistina Ain, seorang gadis cantik yang berpelajaran tinggi, ...
 

Harga : RM 24.90
Harga promosi : RM 22.41
Penjimatan : RM 2.49 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Akhir
Penulis : Ismi Fa Ismail

Tak payah sinopsis. Anda dah tau buku ini tentang apa. Yang anda perlu tau sekarang, ini yang AKHIR. Tak ada dah lepas ni. Sebab saya dah letih. Lelah hidup dalam kegelapan. Biar buku ini meniadi AKHIR kepada sebuah kisah. Juga ...
 

Harga : RM 25.90
Harga promosi : RM 23.31
Penjimatan : RM 2.59 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Si Kolot Suamiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Fazlyn Ridz

“Nama kau Kudin ya?”

“Apasal kau gelak?”

“Kudin nama kau? Memang sesuai sangat dengan kau. Nama kau sama buruk dengan baju kau!”

 

Harga : RM 25.00
Harga promosi : RM 22.50
Penjimatan : RM 2.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Imam Mudaku Romantik (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Izzah Haneefa

“Laila, kita qiamullail, jom?” - Faqih
“Kenapa?” - Khalisah
“Kita solat tahajud sama-sama.”
“Hah? Wajib ke?”
“Memanglah tak wajib. Nak masuk syurga sama-sama tak?”

Nasib kaulah, Khalisah! Kau yang ...
 

Harga : RM 28.00
Harga promosi : RM 25.20
Penjimatan : RM 2.80 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Raudhah
Penulis : Ramlee Awang Murshid

JOKER dan White - gandingan dua penjenayah kejam yang saling tidak mengenali. Joker adalah contract killer dan White pula pemegang kontraknya. Kod rahsia mereka – ‘Mawar Putih.' Sasaran pembunuhan adalah golongan penjenayah kolar ...
 

Harga : RM 25.00
Harga promosi : RM 22.50
Penjimatan : RM 2.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Curi-curi Cinta
Penulis : Siti Rosmizah

“Kalau dah susah sangat, hantar aje rumah orang tua! Lagipun bila adik kahwin nanti suami adik tu mestilah orang kaya jangan haraplah adik nak kahwin dengan orang miskin. Orang kaya nak ke terima mak mentua macam tu? Abang Is, doa ajelah setiap ...
 

Harga : RM 37.90
Harga promosi : RM 34.11
Penjimatan : RM 3.79 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Peek A Boo (Puisi untuk Dia)
Penulis : Rinee Rifqee

Semalam, Telah Ku Khabarkan pada angin, tentang sendu yang goyah, Tapi angin tetap bisu, membiarkan getar rasaku berlalu.

Semalam, telahku tuliskan sebuah azimat lalu ku ukir namamu, dengan air mata, bila senyum ...
 

Harga : RM 23.00
Harga promosi : RM 20.70
Penjimatan : RM 2.30 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

7 Hari Mencintaiku (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Siti Rosmizah

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama ...
 

Harga : RM 32.90
Harga promosi : RM 29.61
Penjimatan : RM 3.29 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Tika Cinta Berbisik
Penulis : Jijah A.R.

NURUL HAIZA: Hidupnya tidak seindah pelangi. Duri kehidupan terus mencucuk dan menyakitinya dari semua arah. Namun, Nurul memiliki hati yang seteguh karang. Demi adik tunggalnya yang tercinta dia tetap tabah meniti jalan kehidupan ...
 

Harga : RM 20.00
Harga promosi : RM 18.00
Penjimatan : RM 2.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Alif Lam Lam Ha
Penulis : Kru Utam

“Bagaimana kita mengubah dengan buku?”

15 Anak Muda Bercerita Tentang Kemanusiaan, Agama, Cinta, Politik dan Budaya

...
 
Harga : RM 20.00
Harga promosi : RM 18.00
Penjimatan : RM 2.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Suami Tanpa Cinta (Novel Diadaptasi ke Drama)
Penulis : Syamnuriezmil

“Cinta yang sempurna, bila kita dicintai dan mencintai. Cinta yang sejati, bila kita gembira melihat insan yang kita cintai bahagia walaupun bukan bersama kita. Cinta yang poyo...bila dia cintakan aku, dan aku tahu aku juga cintakan ...
 

Harga : RM 30.00
Harga promosi : RM 27.00
Penjimatan : RM 3.00 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Seruan Hati
Penulis : Azilawati Mat Angsar

dengan mengenal pahit, barulah dapat merasai nikmatnya manis...

Muna lahir sebagai anak tunggal yang lama dinantikan. Namun hidupnya tidak mewah dan dirinya tak pernah dimanjakan. Sedari kecil dia sudah ...
 

Harga : RM 25.00
Harga promosi : RM 22.50
Penjimatan : RM 2.50 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Tiada Tajuk
Penulis : Ismi Fa Ismail

Nak gembira?
Nak tersenyum?
Nak bahagia?
Nak ketenangan?
Nak harapan?
Nak kesempurnaan?
TAK PAYAH.

Kalau nak juga, jangan baca novel ni. Tutup dan buang jauh-jauh. Sebab novel ni ...
 

Harga : RM 23.90
Harga promosi : RM 21.51
Penjimatan : RM 2.39 (10%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option