Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Bacaan Umum : Komik & Novel Grafik
Komik & Novel Grafik
Komik & Novel Grafik
Kartun / KarakterManga
Novel GrafikKomik & Novel Grafik - lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Jenama X
Penulis :

Pertama kali sebuah buku menghimpunkan cerita-cerita hasil karya 10 kartunis lejen tanahair! Sekian lama berpisah, kini mereka bersatu kembali. Ini buku pertama dan mungkin yang terakhir… Jangan lepaskan ...
 

Harga : RM 39.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Muharikah: The Comics
Penulis : Muharikah; King Shu

Apabila kita tahu dan faham tujuan hidup kita, tidak akan wujud rasa risau, resah, sedih atau seperti hilang arah. Malah, kita akan rasa hidup ini sangat bermakna dan penuh dengan cahaya harapan. Maka, pilihlah tujuan hidup yang ...
 

Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Komik Ronyok
Penulis : Azwanjjai

Kumpulan komik pendek oleh Azwanjjai. Hayati gurauan dan jenaka 'off-beat' yang mengibas keadaan masyarakat masa kini di Malaysia.

...
 
Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Lawak Kampus Jilid 21
Penulis : Keith

Hidup tu macam sarkas, menarik dan penuh dengan detik-detik gembira, sedih dan ketawa. Jomlah menikmati Lawak Kampus Jilid 21 ni, untuk memceriakan hidup anda!

...
 
Harga : RM 8.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Formula Jodoh Kuasa 2
Penulis : Pjoe
Fariz berasa muak melayan kerenah abangnya Joe yang asyik sibuk bertanyakan tentang Cikgu Najihah, cikgu perempuan yang baru berpindah ke sekolah Fariz dan menjadi guru kesayangan murid-muridnya di sekolah ...
 
Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Mb Junior 4 Awas! Jangan Jatuh Lubang!!!
Penulis : Michelle Wong

Janganlah terlalu asyik bermain sampai lupa nak balik rumah! Kalau tidak, kamu mungkin alami seperti Jimmy! Semasa dia dan kawan-kawan bermain sorok-sorok setelah selesai sesi persekolahan, tidak semena-mena Jimmy ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Mb Junior 2 Putera Katak
Penulis : Foong Zin Yi

Apa khabar? Mereka ni kawan-kawan saya. Budak berambut perang ni namanya Leo. Dia kawan baik saya. Dulu, dialah murid paling ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Dr. Muharikah H.O.
Penulis : Muharikah; King Shu
Sudah ramai doktor yang berhenti, ramai pula yang hanya mampu bersabar dan menahan diri daripada berputus asa. Ternyata tempoh dua tahun menjadi HO itu begitu mencabar. Namun, di sebalik cabaran itu ada juga ...
 
Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Galau Di Hati (Learn More)
Penulis : Xeno

Satu tragedi telah menyebabkan kaki Hans cedera sekali gus meranapkan impiannya menjadi atlet penerjun berjaya. Perangai dan sikap Hans berubah 100 peratus. Ini memaksa keluarganya mengupah penjaga tetapi semuanya ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Warkah Pilu
Penulis : Zuan

Benjy, seorang anak yatim dan mempunyai tabiat pelik iaitu mengirim surat setiap hari selain menunggu kedatangan posmen dengan harapan dapat balasan. Namun surat yang diterima hanyalah surat yang dikembalikan. Benjy ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Dialah Bintang
Penulis : Jo

Robbie gemar menyanyi sambil diiringi petikan gitar datuknya terutama ketika hari cuti. Namun pada suatu hari ketika cuti sekolah, tanpa diduga mamanya menyuruh dia menyertai satu pertandingan nyanyian. Pada ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Lawak Kampus Jilid 18
Penulis : Keith

Dalam Lawak Kampus 18 jilid ada banyak cerita celaka yang membawa gembira kepada pembaca...

...
 
Harga : RM 8.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Lawak Superstarz 3
Penulis : Max

Hah! Apa pula idea Teh-Young, G-Dragon dan kawan-kawan rancang menghuru-harakan suasana? Diorang ni tak sah kalau tak buat hal. Ha! Ha! Ha! Mahukan hiburan? Tunggu apa lagi... jom beli "Lawak Superstarz" Jilid 3 ni!

...
 
Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Misi Robot
Penulis : Afiq Salam ; Nazry Salam
Terbaik dalam buku ini!
 
- Himpunan komik menarik dan terbaik karya Afiq & Nazry di Komik-M.100% ...
 
Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Merah
Penulis : Amir M; Seno A

Sebuah komik seram dari Indonesia yang telah diadaptasi bahasa untuk pembaca Malaysia. Seorang jejaka mengabaikan dongeng urban mengenai penggunaan Terowong Casablanca di Jakarta. Sejak itu, dia dihantui susuk ngeri ...
 

Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Kisah Zulaikha 01
Penulis : Xanseviera

Seorang yang ceria, mudah didampingi, penyayang dan gila-gila. Gadis genit kesayangan ramai yang sangat sukakan kucing ini mengharungi hari-harinya dengan senyuman meskipun penuh dengan pelbagai cerita suka dan ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Yo-Kai Watch 03
Penulis : Noriyuki Konishi

Budak sekolah rendah yang biasa dari segala segi, Keita Amano bersama sahabat Yo-Kai yang semakin ramai dengan komedi semakin pelik! Slot khas ‘Pilihan 20! Kamus Yo-kai Terhebat’ turut disertakan dalam ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Sesembang
Penulis : Mm Vectoristic
Sesembang secara dasarnya komik yang dihasilkan dari kotak fikiran si pelukis secara sindirin, satira, dan sarkastik yang melibatkan pelbagai isu seperti bola sepak, politik, hiburan, kemasyarakan, kekeluargaan dan berbagai ...
 
Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Komik Muslim Teens: Abang Munir Kalau Dah Sayang
Penulis : Putra

Kalau dah sayang, Gunung Everest pun sanggup didaki. Kalau dah cinta, kawah berapi sanggup direnangi. Iya ke bhai... Tak payah sembang kencang sangatlah. Cinta takkan buat kita beku kat Everest, mahupun hangit di kawah berapi. Cinta ...
 

Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Isteriku & Kedai Buku
Penulis : Shin Takahashi

Seorang gadis kampung bernama Chii dibawa ke sebuah bandar kecil untuk berkahwin dengan pemilik kedai buku bernama Souichiro. Namun seminggu selepas berkahwin, suaminya rebah dan meninggalkan Chii sendirian buat ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option