Security Alert!
Laman Utama : Kategori : Bacaan Umum : Komik & Novel Grafik
Komik & Novel Grafik
Komik & Novel Grafik
Kartun / KarakterManga
Novel GrafikKomik & Novel Grafik - lain-lain
 
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
1

Jenama X
Penulis :

Pertama kali sebuah buku menghimpunkan cerita-cerita hasil karya 10 kartunis lejen tanahair! Sekian lama berpisah, kini mereka bersatu kembali. Ini buku pertama dan mungkin yang terakhir… Jangan lepaskan ...
 

Harga : RM 39.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
2

Muharikah: The Comics
Penulis : Muharikah; King Shu

Apabila kita tahu dan faham tujuan hidup kita, tidak akan wujud rasa risau, resah, sedih atau seperti hilang arah. Malah, kita akan rasa hidup ini sangat bermakna dan penuh dengan cahaya harapan. Maka, pilihlah tujuan hidup yang ...
 

Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Formula Jodoh Kuasa 2
Penulis : Pjoe
Fariz berasa muak melayan kerenah abangnya Joe yang asyik sibuk bertanyakan tentang Cikgu Najihah, cikgu perempuan yang baru berpindah ke sekolah Fariz dan menjadi guru kesayangan murid-muridnya di sekolah ...
 
Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
4

Mb Junior 4 Awas! Jangan Jatuh Lubang!!!
Penulis : Michelle Wong

Janganlah terlalu asyik bermain sampai lupa nak balik rumah! Kalau tidak, kamu mungkin alami seperti Jimmy! Semasa dia dan kawan-kawan bermain sorok-sorok setelah selesai sesi persekolahan, tidak semena-mena Jimmy ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

Komik Ronyok
Penulis : Azwanjjai

Kumpulan komik pendek oleh Azwanjjai. Hayati gurauan dan jenaka 'off-beat' yang mengibas keadaan masyarakat masa kini di Malaysia.

...
 
Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
6

Raiden 03 (Tamat)
Penulis : Zint

Jilid terakhir "Raiden" kini di pasaran. Apakah pengakhiran untuk King yang patah hati dalam percintaan? Adakah bahagia atau derita? Jakaf pula apa cerita? Mampukah dia menewaskan Raiden? Komik kelakar diselangi dengan aksi ini pasti ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
7

Galau Di Hati (Learn More)
Penulis : Xeno

Satu tragedi telah menyebabkan kaki Hans cedera sekali gus meranapkan impiannya menjadi atlet penerjun berjaya. Perangai dan sikap Hans berubah 100 peratus. Ini memaksa keluarganya mengupah penjaga tetapi semuanya ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Dr. Muharikah H.O.
Penulis : Muharikah; King Shu
Sudah ramai doktor yang berhenti, ramai pula yang hanya mampu bersabar dan menahan diri daripada berputus asa. Ternyata tempoh dua tahun menjadi HO itu begitu mencabar. Namun, di sebalik cabaran itu ada juga ...
 
Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
9

Dialah Bintang
Penulis : Jo

Robbie gemar menyanyi sambil diiringi petikan gitar datuknya terutama ketika hari cuti. Namun pada suatu hari ketika cuti sekolah, tanpa diduga mamanya menyuruh dia menyertai satu pertandingan nyanyian. Pada ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
10

Mb Junior 2 Putera Katak
Penulis : Foong Zin Yi

Apa khabar? Mereka ni kawan-kawan saya. Budak berambut perang ni namanya Leo. Dia kawan baik saya. Dulu, dialah murid paling ...
 

Harga : RM 18.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
11

Yo-Kai Watch 04
Penulis : Noriyuki Konishi

Kisah komedi santai melucukan antara Keita Amano, budak sekolah rendah yang sangat biasa dari segala segi dan sahabat Yo-Kai dengan tabiat pelik tersendiri! Kemunculan Robonyan, Yo-kai popular dan Akaoni yang menggerunkan sangat berbaloi dibaca ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
12

Warkah Pilu
Penulis : Zuan

Benjy, seorang anak yatim dan mempunyai tabiat pelik iaitu mengirim surat setiap hari selain menunggu kedatangan posmen dengan harapan dapat balasan. Namun surat yang diterima hanyalah surat yang dikembalikan. Benjy ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Lw0042-06 Lagenda Hantu Sekolah
Penulis : Kin

Selepas cuti penggal persekolahan, Du Nan kembali ke sekolah dan bertemu beberapa murid pelik yang baru masuk kelas dia! Dikelilingi rakan-rakan sekelas yang "pelik", kejadian "pelik" dan cerita-cerita "pelik", Du ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
14

Lawak Kampus Jilid 21
Penulis : Keith

Hidup tu macam sarkas, menarik dan penuh dengan detik-detik gembira, sedih dan ketawa. Jomlah menikmati Lawak Kampus Jilid 21 ni, untuk memceriakan hidup anda!

...
 
Harga : RM 8.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
15

Sesembang
Penulis : Mm Vectoristic
Sesembang secara dasarnya komik yang dihasilkan dari kotak fikiran si pelukis secara sindirin, satira, dan sarkastik yang melibatkan pelbagai isu seperti bola sepak, politik, hiburan, kemasyarakan, kekeluargaan dan berbagai ...
 
Harga : RM 20.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
16

Komik Muslim Teens: Abang Munir Kalau Dah Sayang
Penulis : Putra

Kalau dah sayang, Gunung Everest pun sanggup didaki. Kalau dah cinta, kawah berapi sanggup direnangi. Iya ke bhai... Tak payah sembang kencang sangatlah. Cinta takkan buat kita beku kat Everest, mahupun hangit di kawah berapi. Cinta ...
 

Harga : RM 9.90
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
17

Jangan Tutup Lampu...: Thailand
Penulis : Low Kim Han

Santau membawa maut, mayat terapung tak dikenali, hantu isteri bertenggek di bahu... Legenda Thailand yang penuh dengan saspens. Mana yang lebih menakutkan: Dengan hantu atau hasad dengki manusia? 6 karya misteri yang menbawa anda ...
 

Harga : RM 12.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
18

Lawak Kampus Jilid 18
Penulis : Keith

Dalam Lawak Kampus 18 jilid ada banyak cerita celaka yang membawa gembira kepada pembaca...

...
 
Harga : RM 8.50
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
19

Lw0042-12 Matilah Kali Ni!
Penulis : Santa Fung

Watak, dialog, cerita, kandungan dalam komik ni takde kaitan dengan sesiapa. Ia juga takde kaitan langsung dengan sayangku... (Kalaupun ada, editor yang paksa saya.)

...
 
Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
20

Isteriku & Kedai Buku
Penulis : Shin Takahashi

Seorang gadis kampung bernama Chii dibawa ke sebuah bandar kecil untuk berkahwin dengan pemilik kedai buku bernama Souichiro. Namun seminggu selepas berkahwin, suaminya rebah dan meninggalkan Chii sendirian buat ...
 

Harga : RM 10.00
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
Senarai 1-20 dari 200 produk
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option