Morewards
Verified by Visa MasterCard SecureCode Click to Verify - This site chose Symantec SSL for secure e-commerce and confidential communications. Trusted Commerce
Browser Compatibility
Free Delivery
Customer Service


 
Melirih Kasih
Marissa
rates 3.00 out of 5 (Average)
(1)  Tulis ulasan
Harga : RM 21.00*
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari bekerja

* This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST
* Diskaun sah untuk pembelian atas talian sahaja.
Harga akan berubah dari masa ke semasa

Deskripsi Produk:

Bukan senang untuk FAIZAL jatuh cinta. Tapi entah kenapa mudah pula dia jatuh cinta dengan rakan sekerjanya sendiri. Ada sesuatu yang menarik tentang NURUL yang membuatkan FAIZAL tak mampu melupakan cintanya terhadap NURUL. Seksi mungkin tidak, cantik memang ya. Tapi NURUL mampu membuatkan hidup FAIZAL menjadi ceria. FAIZAL terpaksa gigit jari bila NURUL beritahu, dia sudah ada teman lelaki. Perlahan-lahan Faizal tarik diri dan doakan NURUL dari jauh. Namun seperti ada sesuatu yang menghempap kepalanya bila NURUL beritahu dia sudah mengandung anak teman lelakinya dan lelaki itu sudah menghilangkan diri.

"Saya mengandung tiga bulan."

"Awak mengandung?"

"Teman lelaki awak tahu?"

"Tahu, tapi dia tak mengaku dan dia dah tinggalkan saya."

"Jantan tak guna. Dah habis madu..."

"Habis tu macam mana sekarang ni?"

"Saya tak tahu..."

"Awak jangan bimbang. Saya akan selalu bersama awak. Awak percayalah, saya akan bersama awak. Cuma buat sementara waktu, saya nak awak tenangkan fikiran awak. Jangan lakukan perkara-perkara di luar kawalan. Memang awak berdosa besar, tapi awak kena sedar, sebesar mana pun awak buat dosa, kalau awak bertaubat, insya-Allah, semua dosa awak akan terampun."

Demi cinta, FAIZAL sanggup terima Nurul dan bayinya. Demi cinta, FAIZAL pejam mata. Manusia mana yang tak pernah buat salah? NURUL juga perlu diberi peluang. Bayi itu lahir dan diberi nama AWLIYA. Kenapa raut wajah anak NURUL tak ubah seperti wajah seseorang yang amat dikasihi dan dirinduinya? Saling tak tumpah hingga membuatkan FAIZAL benar-benar sayangkan AWLIYA tanpa berbelah bahagi? Siapakah AWLIYA yang sebenarnya?




Mengenai Produk:
ID produk : 9789674690649
Muka Surat : 480
Format : Kulit Nipis
Penerbit : Karya Seni
Tarikh terbitan : 20-NOV-2017



Komen Pembaca:

review

Nama: fariza
Rating: 3 out of 5
komen:

Marissa penulis pilihan saya. So its a personal taste.Ada yang suka, ada yang tidak. Kali ni, saya kurang suka.






Koleksi Penulis:
  1. Suami Edisi Terhad
  2. Melirih Kasih
  3. Mr. Delicious (Novel Diadaptasi ke Drama)
  4. Tercipta Untukku (Diadaptasi Daripada Filem)
  5. Bila Hati Kata Sayang
  6. Teduhan Kasih (Novel Diadaptasi ke Drama)
  7. Yang Manis
  8. My Indo Chick
  9. Saya Kan Ada

Cari bahan berkaitan mengikut kategori:
Kategori (utama) : Novel
Kategori (sub) : Cinta
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option