Morewards
Verified by Visa MasterCard SecureCode Click to Verify - This site chose Symantec SSL for secure e-commerce and confidential communications. Trusted Commerce
Browser Compatibility
Free Delivery
Customer Service


 
Mamat Muka Selenga (Novel Diadaptasi ke Drama :: Lelaki Macam Dia)
Aliesha Kirana
rates Jadi orang pertama untuk tulis ulasan
Harga : RM 21.00
Harga Promosi : RM 18.90
Penjimatan : RM 2.10 (10*%)
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari bekerja

* This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST
* Diskaun sah untuk pembelian atas talian sahaja.
Harga akan berubah dari masa ke semasa

Deskripsi Produk:

Orang cakap, tak kenal maka tak cinta. Tapi kalau baru tengok muka pun dah meluat gila-gila, macam mana nak suka, apatah lagi nak jatuh cinta?
 
NUR FATIHAH HUSNA - Aku bukanlah nak memilih sangat bab mencari jodoh ni, tapi kalau boleh nak la juga bakal suami aku tu orangnya sedap mata aku memandang, sebab aku nak bersama dia seumur hidup, dan kalau boleh sampai ke syurga! Jadi, tak salah kan kalau aku memilih? Dan nak buat macam mana kalau kategori sedap mata memandang aku itu rupanya macam Kim Soo Hyun, Lee Min Hoo atau paling kurang pun Syarul Ridzwan? Tak salah, kan? Haha. Tapi dalam banyak-banyak pilihan yang ada, kenapa dia juga yang muncul dalam hidup aku? Kenapa mesti dia?
 
FAHMI NAZARUL AIN - Tengok dari bawah memang dah cukup segak, dengan tingginya macam model, tetapi bila lihat wajahnya, memang selenga habislah. Suara sudahlah macam petir lepas tu tersengih saja kerjanya. Hobi dia pula melalak dua puluh empat jam. Meluat betul aku!
 
“Saya dah nak tidur tahu tak? Boleh tak kalau main gitar tu esok aje? Tak aman ke jiwa awak kalau tak main gitar dengan menyanyi tu sehari?” - FATIH
“Orang tua-tua cakap, marah tu tandanya sayang.” - FAHMI



Mengenai Produk:
ID produk : 9789674690045
Format : Kulit Nipis
Penerbit : Karya Seni
Tarikh terbitan : 15-MAY-2016



Komen Pembaca:
review



Koleksi Penulis:
  1. Mamat Muka Selenga (Novel Diadaptasi ke Drama :: Lelaki Macam Dia)
  2. Angin Cinta
  3. Pak Cik Kerek Semanis Pavlova
  4. Love You Mr. Arrogant (Novel Diadaptasi ke Drama)
  5. Cinta Bersaiz XXL
  6. Miss You Mr. Arrogant (Love You, Mr. Arrogant #2)

Cari bahan berkaitan mengikut kategori:
Kategori (utama) : Novel
Kategori (sub) : Cinta
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option