Morewards
Verified by Visa MasterCard SecureCode Click to Verify - This site chose Symantec SSL for secure e-commerce and confidential communications. Trusted Commerce
Browser Compatibility
Free Delivery
Customer Service


 
Kerna Syurga Bukan Percuma (Novel Diadaptasi ke Drama)
Najmi Feith
rates Jadi orang pertama untuk tulis ulasan
Harga : RM 25.00*
Penghantaran tempatan: 3 ke 5 hari bekerja

* This product is zero-rated GST. Price payable is exclusive of GST
* Diskaun sah untuk pembelian atas talian sahaja.
Harga akan berubah dari masa ke semasa

Deskripsi Produk:

“Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh pun kau minat?” tanya Khai.
“Bukan Khai.. Ni haaa dua perempuan pakai khemah atas kepala ni rasa dah besar sangat nak tegur aku. Hahahaha.” Gelak Is kuat, diikuti Hanif.
“Eh kau cakap baik sikit eh? Siapa yang kau cakap pakai khemah atas kepala?” marah Solehah. Darahnya naik setelah diperli sedemikian rupa.
“Takkan sebab tu je kau nak buang masa bergaduh dengan dua budak tak matang ni Is? Hanif? Come on la.” Kata Khai sambal menepuk bahu kedua-dua kawannya itu.
 
Khairul Rafeeq. Ya, mungkin melihat pada barannya dia seakan bukan manusia. Tapi satu; baginya perempuan bukan untuk dikasari. Orang selalu mengambil alih kerja Tuhan. Lantas, Khai dihukum Neraka oleh manusia yang memandangnya dengan penuh hina.
 
Hidayah, kerja Tuhan. Kita hamba, wajib percaya. Mudahnya menghukum, padahal kita perut tak pernah kosong. Selalu memaki, lupa bahawa aib sendiri bergunung tinggi.
 
Manusia tak jahat, it is the dose that makes the poison. Pain – changes people.
 
“Kerana Syurga bukan percuma. Sebab tu kena usaha.” – Khai.



Mengenai Produk:
ID produk : 9789671404812
Format : Kulit Nipis
Penerbit : Tarbiah Sentap Press
Tarikh terbitan : 01-JUL-2016



Komen Pembaca:
review



Koleksi Penulis:
  1. Penjara
  2. Kerna Syurga Bukan Percuma (Novel Diadaptasi ke Drama)

Cari bahan berkaitan mengikut kategori:
Kategori (utama) : Novel
Kategori (sub) : Islamik
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option